روزانه

رونمایی از دایره‌المعارف بزرگ بهترین نویسندگان ادبیات کودک ایران

۸ مرداد ۱۳۹۷
دائرة‌المعارف نویسندگان کودک و نوجوان

مراسم رونمایی و جشن امضای مجموعه‌ی بزرگ بهترین نویسندگان ایران روز شنبه ۲۰ مردادماه در شهرکتاب مرکزی تهران برگزار می‌شود.

مجموعه‌‌ی بهترین نویسندگان ایران در راستای پاسداشت نیم‌قرن تلاش نویسندگان ایرانی در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان تلاش کرده است بهترین داستان‌ها را از بهترین نویسندگان ایرانی در قالبی فاخر و با همکاری تصویرگران شاخص ایرانی گرد هم بیاورد. این مجموعه به سردبیری محمود برآبادی بر آن است که راهنمایی برای کودکان و خانواده‌های فارسی‌زبان مهیا کند تا با آثار برجسته‌ی ادبیات کودک ایران پیوندی مستحکم داشته باشند.

انتشارات شهرقلم در بخش اول، بیست عنوان از مجموعه‌ی بهترین نویسندگان ایران را با داستان‌هایی از علی‌اشرف درویشیان، نورالدین زرین‌کلک، سوسن طاقدیس، داوود غفارزادگان، علی‌اصغر سیدآبادی، لاله جعفری، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، شکوفه تقی، سرور پوریا، عذرا جوزدانی، مجید راستی و جعفر ابراهیمی شاهد منتشر کرده است.

تصویرگری این داستان‌ها با همکاری تصویرگران صاحب‌سبکی همچون نورالدین زرین‌کلک، علی خدایی، معصومه اعتبارزاده، غزاله بیگدلو، ماهنی تذهیبی، فریده شهبازی، نفیسه شهدادی، منصوره حسینی، میترا عبداللهی، مانلی منوچهری انجام شده است. این مجموعه قرار است شامل پنجاه کتاب از پنجاه نویسنده و تصویرگر ایرانی باشد.

به همین منظور، روز ‌شنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهرکتاب مرکزی برنامه‌ی رونمایی از این مجموعه برگزار می‌شود.

نشانی: خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته، طبقه‌ی اول فروشگاه شهرکتاب مرکزی

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top