خوابگرد قدیم

فراخوان عمومی مراسم پایانی جایزه‌ی «روزی روزگاری»

۲۴ مهر ۱۳۸۸

مراسم پایانی جایزه‌ی غیردولتی «روزی روزگاری» عصر روز جمعه یکم آبان‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹ در پردیس فرهنگی شهید سلیمانی یافت‌آباد برگزار خواهد شد. جایزه‌ی امسال «روزی روزگاری» به زنده‌یاد رضا سیدحسینی اهدا شده است و در این مراسم، فیلم مستندِ افشین علیزاده درباره‌ی این نویسنده، مترجم و منتقد ادبی فقید پخش خواهد شد. در کنار بخش رقابتی جایزه، از مشیت علایی به پاس تلاش در حوزه‌ی نقد ادبی، ابراهیم حقیقی به خاطر فعالیت در حوزه‌ی طراحی جلد کتاب و رضا قیصریه به دلیل فعالیت توأمان در حوزه‌ی آفرینش ادبی و ترجمه تقدیر خواهد شد و عنایت سمیعی، بابک احمدی و محمدحسن شهسواری در باره‌ی ایشان سخنرانی خواهند کرد.

پردیس فرهنگی شهید سلیمانی در یافت‌آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر، میدان جانبازان واقع شده است و به گفته‌ی سعید طباطبایی، پیش از شروع مراسم، اتوبوس‌هایی در میدان انقلاب، خانه‌ی هنرمندان و روبه‌روی کوی دانشگاه تهران برای انتقال عموم علاقمندان به محل برگزاری آماده خواهد بود.

پی‌نوشت: امیدوارم آقایان بالاسری که چهار ماه است از رنگ سبز بدشان می‌آید، این‌بار دیگر تحمل کنند تا این جایزه با این همه تأخیر برگزار شود و از دهن نیفتد!

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top