خوابگرد قدیم

پایان مرحله‌ی نخستِ عضوگیری هفتان

۱۸ شهریور ۱۳۸۷

ساعتِ ۲۴ امشب، مهلتِ ارسال ایمیل برای عضویت در هفتان تمام می‌شود. برخی از ایمیل‌های این چند روز، افزون بر اعلام درخواست، شوخی و طنزی هم چاشنی داشتند، که خستگی را از تن می‌زدود. مثلاً یکی از دوستان نوشته بود: “ما همه کردیم کار خویش را | خوابگرد، آخر بجنبان ریش را!”
دوست دیگری چنین نوشته بود: “این جانب … با اعلام انزجار از این که صفحه‌ی جی‌میل نیم‌فاصله را رعایت نمی‌کند (به خاطر نرم‌افزاری که ندارم) و با اعلام شعف از این که نیم‌فاصله را در ورد به دست آورده‌ام و از این بابت هم از جناب شکراللهی ممنون‌ام و هم عذاب وجدان ندارم؛ علاقه‌مندم در سایت هفتان عضو شوم.”
این یکی هم خیلی مزه داد که نوشته بود: “ممنون می‌شوم به من هم درجه‌ی «عضویت» را اعطا فرمایید و ایضاً به دریافت سردوشیِ یوزر و پسورد مفتخرم کنید.”

هفتان، سایتِ کوچک و جمع‌وجوری ست، و به نسبتِ سایت‌های وبِ دویی، امکانات محدودی دارد، ولی اعتبار و محبوبیت‌اش که حاصل تلاش و زحمت بسیار و پیوسته است، خوش‌بختانه کم نیست. خوشحال‌ام که شمار زیادی از خواهندگان عضویت در هفتان، افزون بر وبلاگ‌نویسان اهل فرهنگ و هنر، سردبیران نشریات و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خبرگزاری‌ها بوده‌اند. در میان خواهندگان، از استاد دانشگاه تهران هم بوده است تا دوستانی از شهرهای افغانستان و حتا برخی آی‌تی‌نویسان مشهور وبلاگستان. از توجه و احترام همگان به سایت هفتان صمیمانه سپاسگزاریم. تا این لحظه، ۳۶۶ نفر تقاضای عضویت فرستاده‌اند.  تک تکِ خواهندگان عضویت، طی چند روز آینده ایمیلی حاوی فایل توضیحات لازم و شیوه‌ی تأییدِ درخواست دریافت می‌کنند و به مرور تا پایان شهریور، نام‌های کاربریِ اعضای جدید فرستاده می‌شود. بنا به اعلام قبلی، درخواست‌هایی که پس از پایان امروز برسد، به هیچ وجه دیده نخواهند شد.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top