خوابگرد قدیم

وردی که بره‌ها می‌خوانند

۱۵ فروردین ۱۳۸۶

رضا قاسمی رمان تازه‌اش «وردی که بره‌ها می‌خوانند» را در دوات، که متأسفانه فیلتر است، منتشر کرده. یادداشت او در صفحه‌ی معرفی رمانش چنین است:

۱ـ  انتشار انترنتی « وردی‌که بره‌ها می‌خوانند» در اصل برای خوانندگان داخل کشور است؛ به نیت مقابله با سانسور. متن چاپی این کتاب را تا یکی دو هفته‌ی دیگر انتشارات خاوران در پاریس منتشر می‌کند.

۲ـ اگر می‌خواهید در این مقابله شرکت کنید فقط به متن این رمان در دوات لینک بدهید. هرگونه بازنشر این رمان در سایت‌های دیگر تجاوز به حقوق نویسنده  است و تجاوز به حقوق ناشری که او هم، به نیت مقابله با سانسور، سرمایه‌اش را به خطر انداخته تا کسانی که مقیم خارج‌اند بتوانند این کتاب را برای دوستان‌شان در ایران هدیه ببرند.

۳ـ از آن‌جا که هیچ اعتمادی به این فضای مجازی ندارم و از آن‌جا که هرگونه شیطنتی در این فضا مقدور است، اعلام می‌کنم که چه در مورد این رمان و چه در مورد هر متن دیگری که منسوب به من است اعم از رمان، نمایشنامه، مقاله یا نامه، تنها آن‌هائی معتبرند که نسخه‌ای از آن‌ها روی دوات یا توی کامپیوتر من موجود باشد. بنابراین، لطف کنید و کارهای مرا تنها روی سایت خود من بخوانید. این‌طوری هم می‌توانید مطمئن باشید که کاری که می‌خوانید متن اصلی‌ست هم مقابله کرده‌اید با افرادی که تجاوز می‌کنند به حقوق نویسنده.

۴ـ این رمان در سه قسمت تنظیم شده تا دانلود کردن آن آسان باشد. صفحه‌بندی آن هم طوری‌ست که می‌توانید با یک صحافی ساده آن را تبدیل کنید به کتابی در کتابخانه‌تان.

۵ـ اگر نمی‌توانید از فیلترینگ عبور کنید، با آدرس زیر تماس بگیرید تا کتاب با ایمیل برای شما فرستاده شود: [email protected] [لینک]

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top