خوابگرد قدیم

جشنواره‎‎در‎‎تلویزیون یا تلویزیون‎‎در‎‎جشنواره

۱۱ بهمن ۱۳۸۱

خجسته کیهان برای اولین بار “پل استر” نویسنده‎ی آمریکایی را با ترجمه‎ی دو رمان از او به ایرانی‎ها معرفی کرد؛ شهرشیشه‎ای و کشورآخرین‎ها را الان ایرانی‎ها دردسترس‎دارند. اگر تاکنون با این نویسنده آشنانشده‎اید، این قصه‎ی کوتاه را از او بخوانید.

جشنواره‎ی فیلم فجر هم شروع:شد با یک فرق اساسی که با دوره‎های قبل دارد. پارسال تلویزیون جشنواره را تحریم کرد، فیلم‎هایش را از جشنواره بیرون‎کشید، رویدادهای آن را هیچ‎بازتابی‎نداد و… اما امسال نه‎تنها این جشنواره را تحریم‎نکرده که کلی هم به آن پر‎و‎بال داده و قرار‎است انبوهی از ویژه‎برنامه‎های تلویزیونی هم این‎جشنواره را پوشش‎بدهند. و وقتی بدانید که مدیر شبکه‎ی اول تلویزیون جزو داوران بخش مسابقه‎ی این دوره‎است، لابد خودتان گمانه‎زنی می‎کنید و نیازی به خبرهای دیگری که می‎تواند برای من دردسرساز‎شود نیست؛ بالاخره بخشی از نان روزانه‎ی ما دست همین آقای جعفری‎جلوه است دیگر!… به هرحال آخرین خبرهای جشنواره را می توانید در این جا پی گیری کنید.

دیشب احمد غلامی از بیمارستان به خانه‎اش منتقل‎‎شد تا دوران نقاهتِ پس از حمله‎ی قلبی را در خانه بگذراند. غلامی قصه‎نویسی‎ست که انجمن منتقدان و نویسندگان مطبوعات را راه‎انداخت و شما هم با نوشته‎ها و نقدهای او در روزنامه‎ی همشهری۲ آشنا‎هستید. غلامی اهل‎ورزش است، سیگار هم اصلا نمی‎کشد، سن زیادی هم ندارد و مقارن شدن حمله‎ی قلبی‎اش با روزهای توقیف همشهری کاملا تصادفی بود! برایش آرزوی تندرستی دارم.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top