خوابگرد قدیم

پاگرد

۱۶ دی ۱۳۸۱

* آقایون!…خانوما!… اگه قصه ی کوتاه واسه چاپ تو همشهری جمعه دارین لطفا از من نخواین بیام از وبلاگ تون بردارم. شما که ایمیل می زنین، زحمت بکشین تایپ شده اش رو هم ضمیمه ی ایمیل کنید و برام بفرستین… بازم بگم؟!

* محمد حسن شهسواری بالاخره رمان اولش رفت بره زیر چاپ. مبارک باشه. اسم رمانش هست پاگرد. افتخار ویراستاری کار هم که معلومه با منه. نه صرفا به خاطر نشر افق که من کارهاشونو ویراستاری می کنم که به خاطر آشنایی دیرینه ای که باهم داریم و به قول خودش ؛ با شناختی که از زبانش دارم بهترین گزینه برای انجام این کار هستم.

* یوسف علیخانی بالاخره بعد چند روز تلاش، موفق شدمجموعه ای از عکس های داستان نویسان نسل های مختلف ایران رو یک جا تو وبلاگش بگذاره تا اونایی که دوست دارن با قیافه های جور واجور نویسنده ها آشنا بشند ناکام از دنیا نروند! فقط کاش اسم همه رو کنار عکس ها می زد تا بعدا مجبور به دوباره کاری نباشه… به هرحال مچ اش درد نکنه!

* از انگور ارومیه سرکه درست درست می کنند و در باکو بطری ۲۰ سنت می فروشند و از انگور شیلی شراب درست می کنند و بطری ۵ دلار صادر می کنند… با یه خبرای دیگه ای قبل و بعدش؛ وقتی دیدم بیش تر از ۸۰ پیام برای این یادداشت مرتضی نگاهی گذاشتند رفتم ببینم چه خبره که پاک گیج شدم و برگشتم. خدا آخر و عاقبت ایران رو با این قوم گرایی ش به خیر کنه. اگه شما چیزی سر درآوردین از این پیام ها، به من هم یه خبری بدین. خدا عمرتون بده!

* مسئول یک سایت فرهنگی ایمیل زده بود و خواسته بود معرفی ش کنم. من خودم دقیقا نفهمیدم اسم سایت چیه ولی گمون کنم ناج باشه. هیچ اطلاعات دیگه ای ندارم به جز این که در مجموع سایت جوان پسندی به نظرم اومد. یکی از کارهای جالبی که کرده فروش cd های mp3 انواع موسیقی برای تهرانی هاست از طریق سایت و چیزای دیگه ای که اگه دوست داشته باشین خودتون سر می زنین و می بینین دیگه.

* وقتی روبی ویلیامز رو در فیلم مولن روژ کنار نیکول کیدمن دیدم به ش حسودی ام شد، حتی از صداش هم بدم اومد. آخه نمی دونین چه قدر نیکول رو دوست دارم، خصوصا از وقتی که از تام کروز جداشد! اما چند روزه که دایم آهنگ و کلیپ جدید روبی رو می بینم و لذت می برم. اسم آهنگ هست؛ feel. یک کلیپ سیاه و سفید و واقعا خوش ساخت و مسحور کننده که انگار موسیقی رو برای تصویر ساخته اند و نه کلیپ رو برای موسیقی. روبی رو به خاطر این آهنگ و این کلیپ و صدای قشنگش! دوست دارم. شما چه طور؟

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top