خوابگرد قدیم

شمیم بهار

۳ دی ۱۳۸۱

*پیش از این در یادداشتی، به آخرین وضعیت “نفس عمیق” فیلم جدید شهبازی اشاره کردم. در شماره ی جدید مجله ی فیلم گفتگویی با او چاپ شده و علاقمندان می توانند مراجعه کنند. فقط این توضیح که این گفتگو پس از دیدن فیلم توسط هوشنگ گلمکانی و ایرج کریمی انجام شده و کریمی احتمالا در شماره ی آینده ی مجله ی فیلم مقاله ای به سبک وسیاق همیشگی اش درباره ی سکانس های شروع و پایان این فیلم خواهد نوشت که به نظرش از بهترین شروع و پایان های تاریخ سینمای ایران است.

*محسن آزرم در وبلاگش خبر جالبی داده؛ رمان “چراغ ها را من خاموش می کنم” توسط شمیم بهار ویرایش شده و تا کنون کم تر کسی از آن خبر داشته. بیش تر از این را در وبلاگ او بخوانید. البته امیدوارم شما هم از این نثر ناموزون آزرم آزرده نشوید. از یک روزنامه نگار خوب مثل او بعید است.

*واکنش رضا قاسمی به جوایزی که رمانش “ارکستر شبانه ی چوب ها” در ایران دریافت کرده و همین طور نگاه او به ادبیات مهاجرت را می توانید در گزارش بخش فارسی ‌‌BBc بخوانید.

*این هم معرفی چند وبلاگ:
نیکا وبلاگ “نیما”ی جوان که پدرش از قدیمی ترین روزنامه نگاران این کشور است و خودش هم وبلاگی راه انداخته با موضوع تخصصی موسیقی پاپ( آخرین اخبار کاست های جدید و…) که پندار هم همیشه از نوشته هایش استفاده می کند.
علی قانع نویسنده ای در قزوین که به تازگی به این شهر الکترونیکی پیوسته واختصاصا درباره ی داستان می نویسد.
آغاز هم وبلاگی ست از یک دختر خجالتی و متواضع که یادداشت های مینیمالیستی اش واقعا خواندنی ست.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top