روزانه

سایت دانلود مقاله علمی (رپرتاژ)

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
سایت دانلود مقاله

یکی از شاخص‌های سنجش میزان توسعه و پیشرفت هر کشور، تولیدات علمی آن است و تعداد مقالات علمی منتشرشده عینی‌ترین شاخص کمّیِ آن. به عبارت دیگر، تحلیل میزان مقالات علمی یکی از شیوه‌های سنجش آن چیزی است که در نتیجه‌ی فعالیت‌های علمی یک کشور به دست می‌آید. در این میان، یکی از ملاک‌های ارزیابی توان علمی دانشگاه‌ها، شمار مقالات نمایه‌شده‌ی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران آن است.

در روندی که با عنوان «تولید علم» شناخته می‌شود، در وهله‌ی نخست مقالات علمی هستند که به چشم می‌آیند، که نشر و ترویج آن از طریق سایت‌های علمی صورت می‌پذیرد. بنابراین سایت‌های علمی یکی از منابعی هستند که پیشرفت‌های علمی را بازتاب می‌دهند.

معرفی سایت دانلود مقاله (دانلود آرتیکل)

وب‌سایت دانلود مقاله (دانلود آرتیکل) با هدف ترویج و اشاعه‌ی اطلاعات علمی، گسترش و ارتقای خدمات اطلاع‌رسانی به محققان، سرعت بخشیدن به کاوش‌های علمی و افزایش اثربخشی تحقیقات در کشور، راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این سایت، ایجاد مرجعی کامل و کارآمد از مقالات کشور در اینترنت برای رفع نیاز محققان و علاقه‌مندان کشور بیان شده است.

برای سهولت در دسترسی به مقالات موردنظر، این سایت اقدام به دسته‌بندی موضوعات سایت کرده است که سرشاخه‌های اصلی شامل مقالات اقتصادی، مقالات برق و الکترونیک، مقالات پزشکی، مقالات تاریخی، مقالات جغرافیا، مقالات حسابداری، مقالات دینی و مذهبی، مقالات روانشناسی، زندگینامه و بیوگرافی، مقالات سیاسی، مقالات عمران و معماری، مقالات فرهنگی، مقالات کارآفرینی، مقالات کارآموزی، مقالات کامپیوتری، مقالات مدیریت، مقالات هنری، مقالات ورزشی و… است. یکی دیگر از خدمات این وب‌سایت، ارائه‌ی مقالات رایگان است که در این بخش، مقالات محققان، به درخواست خودشان به صورت رایگان در سایت منتشر می‌شود.

روند کاری سایت دانلود مقاله به سایت‌هایی همچون سیویلیکا، پایگاه مجلات تخصصی نور، پرتال جامع علوم انسانی و نظایر این‌ها شبیه است.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال بالا بردن سطح علم و آگاهی خود هستید، حتماً از مقالاتی که در سایت دانلود مقاله آمده است استفاده کنید و آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.



سفارش رپرتاژ و آگهی در وب‌سایت خوابگرد (و تلگرام و فیسبوک آن)

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

۳ نظر

  • Reply یاور مشیرفر ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    به نظرم این گزاره نیاز به تعمق جدی دارد:

    یکی از شاخص‌های سنجش میزان توسعه و پیشرفت هر کشور، تولیدات علمی آن است و تعداد مقالات علمی منتشرشده عینی‌ترین شاخص کمّیِ آن. به عبارت دیگر، تحلیل میزان مقالات علمی یکی از شیوه‌های سنجش آن چیزی است که در نتیجه‌ی فعالیت‌های علمی یک کشور به دست می‌آید. در این میان، یکی از ملاک‌های ارزیابی توان علمی دانشگاه‌ها، شمار مقالات نمایه‌شده‌ی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران آن است.

    یکی از شاخص‌های سنجش میزان «پیشرفت» هر کشور تعداد کمی تولیدات علمی آن است. این مسئله «توسعه» نیست، پیشرفت است. توسعه بر مبنای تعداد مقالات عملی زمانی ملاک است که ما تولیدات علمی را بر مبنای نیاز صنعت تولید کنیم و تازه صنعت نیازش مقالات علمی و تولیدات علمی باشد. به بیان دیگر توسعه پیشرفت همراه با شاخص‌های کیفی، تربیتی و تأثیرگذار بر هسته‌ی جامعه است؛ در حالی که از مزمان کشف نفت در این کشور، صرفا «واردات پیشرفت» ملاک عمل بوده‌است و هست.

    با مهر
    یاور

    • Reply خوابگرد ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

      سپاسگزارم از لطف شما. متن رپرتاژ است و آگهی‌دهنده‌ی محترم آن را تنظیم کرده و برای انتشار فرستاده است.

  • Reply سروش ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

    دوست عزیز رپورتاژ مشابهی در وبلاگ‌های دیگه مثل یک پزشک هم قرار گرفته. حضور رپورتاژ ها تو وبلاگ ها نه تنها اتفاق بدی نیست٬ که حتی می تونه باعث تداوم وبلاگ ها هم بشه، ولی سوالی که وجود داره اینه که وبلاگ ها تا چه حد باید از عقاید نویسنده‌هاشون در مورد رپورتاژها دور‌بشن یا نادیدش بگیرن؟ مثال شدیدش اینه که آیا شما رپورتاژ فروش سلاح کشتار جمعی به قسمت اندک رو هم در وبلاگتون قرار میدید؟ جواب احتمالا منفیه. ولی این رپورتاژ رو‌ در وبلاگ قرار میدید، در حالی که خوب می‌دونید کارکرد چنین سایتهایی فروش مقاله به دانشجویانیه که متاسفانه به لطف رویکرد غلط نظام آموزش عالی کشور وارد دانشگاه شدن و حالا با خرید ۳۰۰۰ تومنی مقاله مدرک هم میگیرن و فردا روزی مهندس و دکتر و روانشناس و هنرمند این کشور میشن. نظام آموزش عالی در این وضعیت نابسامان مقصره، ولی آیا ما هم نباید از همراهی با این سیستم خودداری کنیم؟

    حتی پیشنهاد می‌دهند در فیلم‌های تبلیغاتی بازی کند. به تختی پیشنهاد تبلیغ عسل می‌دهند. می‌گوید: «من با خوردن عسل پهلوان نشدم! خاک و خُل خوردم و خوراکم نان و پنیر بود و با سختی‌ها ساختم و تمرین کردم تا به جایی رسیدم.»
    این داستانیه‌راجع به تختی و به نقل از ویکی پدیای فارسی. صحتش اهمیت چندانی نداره، اما حتی در صورت افسانه بودن هم نشون از اهمیت حفظ اخلاقیات در تمامی سطوح داره.
    موفق باشید و پیروز

  • شما هم نظرتان را بنویسید

    Back to Top