خوابگرد قدیم

در سایه‌ی امنیت

۱۴ خرداد ۱۳۹۱

بخش‌هایی از سخنان عزت‌الله ضرغامی در همایش امنیت پایدار

ـ گرچه شرکت‌کنندگان در انتخابات از ظواهر گوناگونی برخوردار بودند، اما همگان دل در گرو نظام و انقلاب داشتند و خط بطلانی بر همه‌ی تحلیل‌های باطل بیگانگان و دشمنان کشیدند و به گفته‌ی بزرگان، همگی برای رأی دادن‌شان تحلیل داشتند که یکی از آن‌ها مقابله با دشمن بود. صدا و سیما در این برهه به تجربه‌ی جدیدی دست یافت و آن این بود که اگر دو قطبی ِ مردم و دشمنان را به خوبی طراحی کنیم، می‌توانیم نتایج مثبتی بگیریم.

ـ رهبری پس از ایجاد فتنه فرمودند “باید بین افرادی که ۱۳ میلیون رأی داده‌اند با کسانی که کف خیابان اقدامات تخریبی می‌کنند، جداسازی صورت گیرد” و رسانه‌ی ملی در این دوران یکصد گفت‌وگوی اقناع‌کننده پخش کرد.

ـ مقام معظم رهبری بارها در مورد دولت دستور داده‌اند که دولت باید تقویت شود زیرا امروز ما جنگ اقتصادی داریم و دشمنان دنبال تحریم‌های فلج‌کننده هستند.  متأسفانه در نزاع‌های سیاسی جنگ اقتصادی فراموش‌می شود، بنابر این سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی باید کشور و دولت را کمک کنند.

ـ مردم بعد از فتنه‌ی سال ۸۸ با دیدن سریال مختارنامه، پیچیدگی‌های فتنه را بسیار خوب درک کردند… در بحث تعمیق محتوا و مانور قدرت مذهبی، مصداق این موضوع پخش جمعیت انبوه عزاداران زنجانی در ماه محرم بود که موجب فرهنگ‌سازی شد و در سال‌های بعد، این شیوه‌ی عزاداری در کرمان، یزد، اردبیل و لرستان هم فرهنگ‌سازی شد. دشمن وقتی انبوه میلیونی ملت ما را در عزاداری‌های محرم می‌بیند که به خیابان‌ها آمده‌اند و عکس رهبری را در دست دارند، نسبت به اهداف شوم خود مأیوس می‌شود، چرا که همه‌ی این کارها امنیتی است و آثار گسترده و ماندگار امنیتی هم در پی دارد.

ـ در دوره‌ی فتنه برخی فیلم‌ها برای مردم از طریق صداوسیما پخش می‌شد که در این زمان کمپانی یونیورسال به ما گفت شما از فیلم ما استفاده‌ی سیاسی کردید و از ما شکایت کرد و مدعی شد مردم در خیابان‌ها در حال دفاع بودند و شما با پخش فیلم «ارباب حلقه‌ها» باعث شدید جوان‌ها به خیابان‌ها نروند. شما ببینید آن‌ها تا چه حد می‌خواهند در امور ما دخالت کنند.

ـ پرونده‌ی هسته‌ای ما ابعاد مختلفی دارد و آن‌قدر که ما از این پرونده برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی استفاده کردیم، از هیچ پروژه‌ای بهره نبردیم.  [منبع: + و + و +]

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top