خوابگرد قدیم

دکترای هماهنگی!

۱۲ مهر ۱۳۸۹

برادرها و یحتمل خواهرهای محترم ارشاد
با خیلی از مردم که هماهنگ نیستید، با هنرمندان و اهل فرهنگ هم که هماهنگ نیستید، دستِ‌کم با خودتان هماهنگ باشید برادرها و خواهرها.

من به درک، به فکر کارمند بیچاره‌ی خودتان باشید حداقل که آن‌جور پشت تلفن خجالت‌زده نشود وقتی زنگ می‌زند و خیلی مؤدبانه و با احترام بسیار مرا دکتر شکراللهی خطاب می‌کند و می‌گوید از ارشاد مزاحم می‌شود و قرار است در جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتیال، هم‌اندیشی «رسانه‌ی پاک» برگزار کنند و زبده‌ترین مهمانان خارجی هم دعوت‌اند و از من خواهش می‌کند که آدرس بدهم برای ارسال دعوت‌نامه برای شرکت در هم‌اندیشی و، بعد من خیلی آرام، جوری که زیاد هم اذیت نشود می‌‌گویم ابتدا به آن کسانی که لیست را تهیه کرده‌اند بفرمایید که با سایر قسمت‌های وزرات‌خانه هماهنگ شوند و هویت بنده را احراز بفرمایند و یادشان بیاید که اکنون بنده عنصر فرهنگی فتنه معرفی شده‌ام و بعد از تخته شدنِ «هفتان»، یکی از «ناپاک‌ترین» رسانه‌های فرهنگی وب، اکنون هم گویا یکی از «ناپاک‌ترین» وبلاگ‌ها را دارم که رسماً مسدود است؛ بعداً با من تماس بگیرید؛ که البته نمی‌گیرید!

والله گناه داشت آن کارمند که از خجالت به تته پته افتاد و بریده بریده عذر خواست و گفت حق با من است و خداحافظی کرد! محض خاطر کارمندتان، دستِ‌کم با خودتان هماهنگ باشید. و اگر هماهنگ شدید، این را هم ذکر کنید که بنده «پاک» که نیستم هیچ، «دکتر» هم نیستم!




آدرس فید مطالب خوابگرد
https://www.khabgard.com/rss.asp
آدرس فید لینکده‌ی خوابگرد
https://www.khabgard.com/linksrss.asp

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top