خوابگرد قدیم

رویِ نامحرم هفتان

۹ بهمن ۱۳۸۷

همان‌طور که پیش‌تر نوشتم، انسداد سایت هفتان را کمیته‌ی فیلترینگ مخابرات انجام نداده، چه، اگر چنین بود، ساده‌تر و سریع‌تر می‌شد به نتیجه‌ی مثبت یا منفی رسید. اما در رفت و آمدها و مکاتباتم، به نهادی برخورده‌ام که دیوار بسیار بلندی دارد. این دیوار بلند سرعتِ پی‌گیری را برای کشف دلیل توقیف و «احتمالاً» رفع آن، کند کرده است. اهل راه‌اندازی دامین جایگزین و سیستم https هم برای هفتان نیستم و فقط به تلاش خودم برای رفع توقیف ادامه خواهم داد.

تا حصول نتیجه‌ای روشن‌تر که نمی‌دانم کی خواهد بود، اگر از فیل‌ترشکن استفاده می‌کنید که هیچ، مسئولیت‌اش با خودتان! در غیر این صورت، نه برای «دیدن» هفتان که برای «استفاده» از لینک‌های آن می‌توانید از فید هفتان در گوگل‌ریدر استفاده کنید:  http://www.haftan.com/rss.asp

یا از «هفتانک‌» بهره ببرید که نمونه‌اش همین جا (در ستون سمت چپ) فعال است و شما را مستقیماً به منابع تازه‌ترین لینک‌های هفتان هدایت می‌کند. اگر هم دوست دارید نمونه‌ای از این هفتانک را در وبلاگ خودتان داشته باشید، می‌توانید کدِ درون این باکس را بردارید و در قالب وبلاگ‌تان بگذارید. این جوری مرتکبِ گناه دیدن رویِ نامحرم هفتان هم نخواهید شد!

پی‌نوشت:
اگر قبلاً هفتانک را در وبلاگ‌تان درست کرده‌اید، کد آن را با کدی که اکنون در این باکس هست، عوض کنید.


کد برای هفتانک:

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top