خوابگرد قدیم

هفتان عضو تازه می‌پذیرد

۱۱ شهریور ۱۳۸۷

حدود دو سال از مسدود شدن عضویت در هفتان می‌گذرد. در طول این زمان، درخواست‌های مکرر خواهندگانِ عضویت را به زمانی در آینده موکول می‌کردیم و به جای آن، ایمیل هفتان برای دریافت و انتشار لینک‌های پیشنهادی را فعال کرده بودیم. اکنون هفتان به شکل محدود، کاربر تازه می‌پذیرد.

شیوه‌ی ثبت‌نام
به دلایلی که برای خواهندگان با ایمیل توضیح خواهیم داد، شیوه‌ی عضوگیری جدید به شکل دستی و مشروط است. کسانی که مایل‌اند با عضویت در هفتان، امکان انتشار لینک را مستقیماً یابند، می‌توانند با فرستادن ایمیل به آدرس [email protected] درخواست خود را اعلام کنند. این ثبت‌نام دومرحله‌ای ست. در مرحله‌ی نخست، ایمیل خود را با ذکر نام کامل خود، و اگر وبلاگ‌نویس یا صاحبِ سایت هستید، همراهِ آدرس وبلاگ یا سایت خود بفرستید تا ایمیلی حاوی فایل توضیحاتِ لازم و شرایطِ عضویت برای شما فرستاده شود. لطفاً فقط یک‌بار ایمیل بزنید.

یادآوری
کسانی که با ایمیل یاهو درخواست خود را می‌فرستند، اگر پاسخی در inbox خود نگرفتند، حتماً به بخش اسپم ایمیل مراجعه کنند. چون تجربه نشان داده که یاهو ممکن است برخی ایمیل‌های غیراسپم را اشتباهاً به این بخش هدایت کند. البته درست‌تر این است که یاهو را طلاق دهید و با gmail درآمیزید!

مهلت ثبت‌نام
برای ثبت‌نام از امروز دهم شهریور تا هفدهم شهریورماه ۸۷ فرصت دارید. این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

شایان توجه کاربران فعال کنونی و اعضای غیرفعال
از کاربران فعال کنونی هفتان نیز خواهش می‌کنیم «آداب هفتان» برای فرستادن لینک را که به‌تازگی ویرایش شده، در صفحه‌ی ارسال لینک هفتان با دقت مطالعه کنند. اعضایی هم که مدتی طولانی ست فعالیتی در هفتان به جز استفاده از لینک‌های دیگران ندارند، به مرور عضویت‌شان لغو خواهد شد تا نام کاربری‌شان در صورت نیاز، به خواهندگان جدید تعلق گیرد.

پی‌نوشت:
به دلیل استقبال بسیار زیاد در روز نخست و چون از روش دستی برای ایجاد عضویت استفاده می‌کنیم، پاسخ اولیه به درخواست‌ها، پس از پایان مهلت ثبت‌نام برای شما فرستاده خواهد شد.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top