خوابگرد قدیم

ADSLمالی شدم!

۲ اسفند ۱۳۸۲

:: ممنون‌ام از کاربران اینترنت که خوابگرد را بهترین وبلاگ بخش «فرهنگ و اندیشه» شناختند و باعث شدند کمیته‌‌ی برگزاری مراسم وبلاگ‌های برگزیده، یک فقره اشتراک یک ساله‌ی ADSL از طرف شرکت «تراشه سبز» به بنده تحویل بدهند. البته این سرویس فعلا فعال نشده و تا چند ماه دیگر چشمم به جمال آن روشن خواهد شد! فقط نمی‌دانم آیا تا آن هنگام باز هم اجازه خواهم داشت «خوابگرد»گردانی کنم یا نه؟ امیدوارم که بتوانم. در مورد مراسم دیشب هم چیزی نمی‌نویسم، چون می‌دانم هم صدای وبلاگ‌نویسان عزیز درخواهد آمد و هم کمیته‌ی برگزاری. تا حالا به اندازه‌ی کافی شر درست کرده‌ام! در ضمن به داریوش مهربان و اندیشمند هم به‌خاطر برنده شدنش شادباش می‌گویم و نیز به‌خاطر اجلال نزول بانوی گرامی‌شان به سرزمین کفر و زنادقه! و شادباش برای نوید خادم ـ صاحب اسپ‌سوار ـ که هر جولانی می‌دهم به‌ کمک اسب راهواری‌ست که او در اختیارم گذاشته.

:: خیلی خوشحال‌ام که از صفحه‌ی ضدسانسور این‌قدر استقبال شده. راستش به‌جز دو اثر، باقی آثاری که در این صفحه معرفی شده‌اند مربوط به سایت‌های دیگر است و من هم فقط قصد داشته‌ام برای خوانندگان خوابگرد این امکان را فراهم کنم که به این آثار به‌صورت متمرکز دسترسی داشته باشند. برای همین نمی‌دانم آیا باید پیشنهاد پدرام را عملی کنم که همه‌ی آثار این بخش را در صفحات ویژه‌ای، در فضای خوابگرد «بازنشر» کنم و به سایت اصلی هم لینک بدهم یا نه، صرفا به صورت لینک به سایت اصلی باقی بمانند. شما اگر پیشنهادی دارید برایم بنویسید.

:: مدیر سایت ادبکده هم زحمت کشیده و دوتا لوگوی خوشگل برای این بخش طراحی کرده و فرستاده. واقعا سپاسگزارم. به‌خاطر زحمت ایشان لوگوی کوچک‌تر را برایتان می‌گذارم که اگر خواستید کد آن را کپی کنید و هرجا دل‌تان خواست بگذارید.


شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top