خوابگرد قدیم

طـومـار

۳۱ فروردین ۱۳۸۲

آیا شما هم ایـــن طومـــــار را برای آزادی سینا مطلبی امضا می‌کنید؟
وبلاگ سینا مطلبی احتمالا توسط همسرش فرناز و شاید به توصیه‌ای پاک شده است، اما وبــلاگـــی که دوستان سینا برای اعتراض به بازداشت او راه‌ انداخته‌اند هنوز فعال است. درست شدن این وبلاگ و ابتکار گردانندگان آن در انتشار متن انبوه پیام‌ها به عنوان متن اصلی وبلاگ، هم نشان داد که این خانواده‌ی بزرگ اینترنتی تا چه اندازه نسبت به سرنوشت یکی از اعضای خود حساس است و هم قابلیت‌های جدید و متفاوتی را از دنیای وبلاگ به نمایش گذاشت؛ شاید اولین وبلاگی باشد که نویسنده‌ی آن هرکسی ست که در آن پیام می‌گذارد. اما این‌ها زیاد مهم نیست، به سینا بیندیشیم و رهایی‌اش را آرزو کنیم.

***

خبری از کن
جشنواه‌ی فیلم کن، امسال سه فیلم از ایران را در بخش‌های مختلف خود به نمایش خواهدگذاشت. فیلم “سمیرا مخملباف” در بخش اصلی، فیلم “نفس عمیق” شهبازی در بخش دوهفته‌ی کارگردان‌ها و فیلمی هم از “محمد حقیقت” که محصول مشترک ایران و فرانسه است. با این حساب ۲۵ اردیبهشت ماه شاهد حضور این سینماگران ایرانی در شهر کن فرانسه خواهیم بود.

***

بیداری چقدر سخت است
وب‌نامه‌ی روزنامه‌ی همشهری که مطالب آن را با موضوع جنگ از میان این وبلاگ‌ها انتخاب کرده بودم: آذر و آینه‌اش ، وبـگرد ، خسرو نقیبی ، هوشنگ دودانی و در این آبادی
برای وب‌نامه‌های بعدی شما هم کمک کنید.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top