خوابگرد قدیم

قریه ی من

۲۷ بهمن ۱۳۸۱

دو سه روزی ست سرور سایت های پندار، ۳۰نما و وبلاگ خسرو نقیبی و چند سایت خوب دیگر از کار افتاده و معلوم هم نیست اصل ماجرا چیست. پندار همین یکی دو ساعت پیش با کمی اشکال دوباره شروع به کار کرده ولی هنوز ۳۰نما و نقیبی اینفو (تا این لحظه) تعطیل اند… گویا صاحب سرور این سایت ها یک ایرانی در خارج از کشور است که امیدوارم اشکال فقط یک اشکال فنی باشد و بوی چیزهای بد از آن نیاید!
***
فیلم مستند “قریه ی من” که درباره ی زندگی و آثار فریدون فروغی، خواننده ی دوست داشتنی و خلاق فقید ایرانی ست تا چند شب دیگر هم هرشب در فرهنگسرای دانشجو در پارک شفق نمایش داده می شود. برگزارکننده ی این برنامه سایت پندار است و ساعت نمایش هم ۸ شب. به دوستان تان هم خبر بدهید.
***
در یادداشت مربوط به عاقبت سینمای ایران که با عنوان سینمای ملی یعنی شبکه ی اول تلویزیون منتشر کردم، اشتباها به جای گروه طرح و برنامه ی شبکه نوشته بودم گروه تامین برنامه ی شبکه. این اشتباه اصلاح شده، شما هم در جریان باشید.
***
درضمن من چند تا لینک به لینکستان و لینک آباد خوابگرد اضافه کردم، اصلا دقت می کنین یا همین جوری هول هولکی یادداشت خودم رو می خونین و می رین پی کارتون؟! با شما نیستم ، آذر و آینه اش، عکاسباشی، رنگین کمان و داستان های آتشین و بقیه ی لینک های جدید… کسانی هم که اهل سیاست اند (خصوصا هموطنان عزیز خارج از کشور که به شکل عجیبی به مسایل سیاسی داخلی علاقه نشون می دن) فکر کنم از وبلاگ روزگار من خوش شون بیاد.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top