خوابگرد قدیم

از همه جا

۱۰ دی ۱۳۸۱

یه بار دیگه اعلام می کنم؛ اونایی که اهل داستان هستند و تازه کار، و دوست دارند قصه شون در روزنامه ی همشهریِ جمعه که جمعه ها منتشر می شه، چاپ بشه به من خبر بدن. از همین حالا تا بعدا…

بعضی از خوانندگان خوابگرد بحث جالبی رو درباره ی نوشته ی قبلی ام با عنوان کفران نعمت در بخش پیام های دیگران راه انداختند. اگه علاقه مند هستید، خودتون بخونید. همین پایینه!

به نظر احسان عابدی هر وقت از کم و کیف رابطه ی گوز با شقیقه باخبر شدید می تونید هری پاتر رو هم به جریان های مذهبی وصل کنید.

اگه یه وقت موقع وبگردی خسته شدین از آشفتگی، قبل از این که خط تلفن رو آزاد کنین، پیشنهاد می کنم سری به یه نفر شبیه خودتون بزنین؛ البته شرطش اینه که قدر یه ارزن ذوق شاعرانه داشته باشین!

الان شب ژانویه است و به همین مناسبت که خیلی هم بی ربط است، یادِ ابلهانه ای می کنم از آخرین دوره ی انتخاب دختر شایسته در ایران. سال ۱۳۵۷ آخرین باری بود که در ایران هم دختر شایسته انتخاب شد. در بین کشورهای اسلامی فقط ترکیه، لبنان و ایران شاهد برگزاری مسابقات ملکه ی زیبایی بوده اند. حتما خبر هم دارید که امسال یک دختر ترکیه ای ملکه ی زیبایی جهان شد.
عکس زیر مربوط به سال ۱۳۵۷ است ؛ خانم ترانه کی سر، دختر شایسته ی ایران در آن سال. راستی کسی از این خانم خبری داره؟

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top