خوابگرد

سایت دانلود مقاله علمی (رپرتاژ)

یکی از شاخص‌های سنجش میزان توسعه و پیشرفت هر کشور، تولیدات علمی آن است و تعداد مقالات علمی منتشرشده عینی‌ترین شاخص کمّیِ آن. به عبارت دیگر، تحلیل میزان مقالات علمی یکی از شیوه‌های سنجش آن چیزی است که در نتیجه‌ی فعالیت‌های علمی یک کشور به دست می‌آید. در این میان، یکی از ملاک‌های ارزیابی توان علمی دانشگاه‌ها، شمار مقالات نمایه‌شده‌ی اعضای هیئت علمی و پژوهشگران آن است.

در روندی که با عنوان «تولید علم» شناخته می‌شود، در وهله‌ی نخست مقالات علمی هستند که به چشم می‌آیند، که نشر و ترویج آن از طریق سایت‌های علمی صورت می‌پذیرد. بنابراین سایت‌های علمی یکی از منابعی هستند که پیشرفت‌های علمی را بازتاب می‌دهند.

معرفی سایت دانلود مقاله (دانلود آرتیکل)

وب‌سایت دانلود مقاله (دانلود آرتیکل) با هدف ترویج و اشاعه‌ی اطلاعات علمی، گسترش و ارتقای خدمات اطلاع‌رسانی به محققان، سرعت بخشیدن به کاوش‌های علمی و افزایش اثربخشی تحقیقات در کشور، راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این سایت، ایجاد مرجعی کامل و کارآمد از مقالات کشور در اینترنت برای رفع نیاز محققان و علاقه‌مندان کشور بیان شده است.

برای سهولت در دسترسی به مقالات موردنظر، این سایت اقدام به دسته‌بندی موضوعات سایت کرده است که سرشاخه‌های اصلی شامل مقالات اقتصادی، مقالات برق و الکترونیک، مقالات پزشکی، مقالات تاریخی، مقالات جغرافیا، مقالات حسابداری، مقالات دینی و مذهبی، مقالات روانشناسی، زندگینامه و بیوگرافی، مقالات سیاسی، مقالات عمران و معماری، مقالات فرهنگی، مقالات کارآفرینی، مقالات کارآموزی، مقالات کامپیوتری، مقالات مدیریت، مقالات هنری، مقالات ورزشی و… است. یکی دیگر از خدمات این وب‌سایت، ارائه‌ی مقالات رایگان است که در این بخش، مقالات محققان، به درخواست خودشان به صورت رایگان در سایت منتشر می‌شود.

روند کاری سایت دانلود مقاله به سایت‌هایی همچون سیویلیکا، پایگاه مجلات تخصصی نور، پرتال جامع علوم انسانی و نظایر این‌ها شبیه است.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال بالا بردن سطح علم و آگاهی خود هستید، حتماً از مقالاتی که در سایت دانلود مقاله آمده است استفاده کنید و آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.



سفارش رپرتاژ و آگهی در وب‌سایت خوابگرد (و تلگرام و فیسبوک آن)