خوابگرد

برگزیدگان بخش جنبی جایزه‌ی بهرام صادقی

روز گذشته، سه اثر برگزیده‌ی بخش جنبی جایزه‌ی ادبی بهرام صادقی اعلام شد. در بخش جنبی که اجرای آن با هدف اصلیٍ ارتباط بیشتر و گسترده‌تر با مخاطبان، به‌طور مستقل بر عهده‌ی کتابخوان طاقچه گذاشته شد، این سه داستان با مشارکت کاربران این نرم‌افزار بیشترین امتیاز را کسب کردند:

داستان برگزیده‌ی یکم: V «وی»، نوشته‌ی فرشاد موسی‌زاده از تهران
داستان برگزیده‌ی دوم: بازخوانی زندگی وحشت‌آور آقای هدایت جبرپور، نوشته‌ی م.ر.ایدرم از قم
داستان برگزیده‌ی سوم: اترک، نوشته‌ی امین اطمینان از مشهد

بنا اعلام مدیران کتابخوان طاقچه، سه معیار «امتیاز مستقیم کاربران»، «شمار دانلود هر داستان» و «شمار نظردهندگان» با ضرائب متفاوت در محاسبه‌ی امتیاز نهایی مدنظر قرار گرفتند و سه اثر برگزیده بر اساس این محاسبه مشخص و اعلام شدند. شایان ذکر است که شمار کل دانلود بیست داستان برگزیده فقط در طاقچه تا پایان مهلت رأی‌گیری نزدیک به سی‌هزار (دقیقاً ۲۹۲۳۱) دانلود بوده و شمار نظردهندگان حدود هزار نفر. دبیرخانه‌ی جایزه اطلاعات تماس برندگان را در اختیار مدیران طاقچه قرار داده و داستان‌نویسانٍ برگزیده به‌زودی جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

در بخش اصلی جایزه‌ی بهرام صادقی نیز هیئت محترم داوران، فهرستی از اسامی هفت داستان را (شامل سه داستان برتر و نیز چهار داستان شایسته‌ی تقدیر) در روز پنجم بهمن‌ماه به دبیرخانه اعلام کرده‌اند که جزئیات آن را با اندکی فاصله، نهایتاً تا سیزدهم بهمن‌ماه اعلام خواهیم کرد.