خبر و گزارش کتاب‌گرد

شما هم دعوت اید: خیریه‌ی اسفندگان کتاب

۱۱ اسفند ۱۳۹۴
خیریه‌ی اسفندگان کتاب

کاری است زیبا، هم سودمند و هم کمی تا قسمتی هیجان‌انگیز٫ بیست نویسنده‌ی ایرانی در روز پنج‌شنبه ۱۳ اسفندماه گرد هم می‌آیند در کتاب‌فروشی نشر ثالث. می‌خواهند کتاب‌هایشان را بفروشند و اگر خواننده یا خریداری خواست، کتاب‌شان را امضا کنند و سودِ فروش آن روز را بسپارند به مؤسسه‌ی خصوصی «جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها» تا صرف زنان بی‌سرپناه شود.

افزون بر این بیست نویسنده، ناشرانِ آثار این نویسندگان نیز در این برنامه‌ی خیریه‌ی فرهنگی شرکت می‌کنند. اسامی نویسندگانی که روز پنج‌شنبه ۱۳ اسفند از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۸ شب در فروشگاه نشر ثالث حاضر خواهند بود، به ترتیب الفبا، از این قرار است که می‌خوانید. شاید نویسنده‌ی محبوب‌تان هم در میان آن‌ها باشد و انگیزه‌تان برای کمک به زنان بی‌سرپناه از طریق خرید کتاب، دوچندان شود.

فرشته احمدی، پیمان اسماعیلی، رضیه انصاری، منیرالدین بیروتی، محمد حسینی، مریم حسینیان، امین حسینیون، محسن حکیم‌معانی، مهدی ربی، محمدحسن شهسواری، علی صالحی، بهناز علیپور گسگری، کاوه فولادی‌نسب، مریم کهنسال، جواد ماه‌زاده، کامران محمدی، حسن محمودی، علیرضا محمودی ایرانمهر، پیمان هوشمندزاده و مهدی یزدانی‌خُرّم.

این گروه با نام خیریه‌ی اسفندگان کتاب (خاک) اعلام کرده‌اند که اگر این برنامه با مشارکت شما خوانندگان به توفیق برسد، در سال‌هایی آینده نیز آن را تکرار خواهند کرد. فروشگاه نشرِ ثالث در خیابان کریم‌خان زند است، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۴۸. تکرار می‌کنم: از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز پنج‌شنبه ۱۳ اسفندماه. حاضران به غایبان برسانند.

 

⬅️ کانال خوابگرد در تلگرام➡️

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top