خبر و گزارش کتاب‌گرد

در سایتِ ایران‌کتاب هر کتابی پیدا نمی‌شود!

۱۷ شهریور ۱۳۹۷
آشنایی با فروشگاه اینترنتی کتاب ایران‌کتاب

مجموعه‌ای از شاهکارهای ادبی برای عاشقان کتاب در ایران‌کتاب
بگذارید با این جمله شروع کنیم: ما عاشق خواندن‌ایم. عاشق این هستیم که کتاب فوق‌العاده‌ای بخوانیم که ما را در دنیای خودش غرق کند و تا مدت‌ها در جهانِ آن غوطه‌ور باشیم، و همین عشق به کتاب بود که کار دست‌مان داد. عشقِ ما به کتاب باعث شد تصمیمی بزرگ بگیریم؛ این‌که یک سایت اینترنتی خرید کتاب راه بیندازیم، اما نه یک فروشگاه اینترنتی کتاب که هر چیزی در آن پیدا ‌شود، بلکه یک فروشگاه که دقیقاً و فقط برای عاشقانِ کتاب ساخته شده باشد.

ایران‌کتاب؛ فروشگاهی برای دوستداران خاصِ کتاب

ایران‌کتاب دقیقاً برای خوره‌های کتاب و رمان ساخته شده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با شاهکارهای جهان آشنا شوند و آن‌ها را بخوانند. در حال حاضر تمام تمرکز این فروشگاه بر پیدا کردن بهترین کتاب‌های جهان است. کتاب‌ها، رمان‌ها و نویسنده‌هایی که برنده‌ی جوایز ادبی شده‌اند یا رسانه‌های خبری آن‌ها را تحسین کرده‌اند یا خود ما آن‌ها را خیلی دوست داشته‌ایم؛ همه را می‌توان در ایران‌کتاب پیدا کرد، آن هم با اطلاعات کافی و دقیق. یعنی چیزی که در کمتر وب‌سایتی برای فروش کتاب پیدا می‌شود.

شما کتاب بعدی خود را بر چه اساسی انتخاب می‌کنید؟ مگر همه‌جا نمی‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید؟ چه چیزی ایران‌کتاب را از دیگر سایت‌های خرید کتاب متفاوت می‌کند؟ مسئله این است که سرعت روزافزون زندگی و مشغله‌های فراوان و نیز افزایش قیمت کتاب‌ها فرصت آزمون و خطا برای پیدا کردن کتاب موردعلاقه‌مان را از ما گرفته است. اما با ایران‌کتاب آزمون و خطایی در کار نخواهد بود. ما بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌های سراسر دنیا در انواع سبک‌های گوناگون را گرد آورده‌ایم تا کسانی که تمایل به آشنایی با آثار ارزشمند ادبی دارند، نگرانِ این بخش ماجرا نباشند. کافی است فقط نگاهی به عناوین دسته‌بندی‌های ما بیندازید: از دسته‌بندی ذیل مکتب‌های ادبی و ادبیات ملل گرفته تا تقسیم‌بندی بر اساس مشهورترین جوایز ادبی و ژانرهای گوناگون و حتا فهرست‌های مشهور جهانی.

با انتخاب از میان آثار متنوع و دست‌چین‌شده‌ی ایران‌کتاب می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که در دست دارید، ارزش زمانی را که قرار است برای آن صرف کنید دارد. مثلاً، از میان انواع فهرست‌های ما، می‌توانید به فهرست صد کتاب قرن لوموند مراجعه کنید. از کجا معلوم؛ شاید کتاب بعدی که می‌خواهید بخوانید و از آن بی‌خبرید، لابه‌لای کتاب‌های این بخش باشد. برای همین است که می‌گوییم ایران‌کتاب فقط یک فروشگاه کتاب نیست، مکانی است برای این‌که با آثار بزرگ جهان آشنا شوید و آن‌ها را بهتر بشناسید.

در ایران‌کتاب زحمت زیادی برای جمع‌آوری و مرتب‌سازی کتاب‌ها و رمان‌های بزرگ جهان صرف می‌شود. اما ما هرقدر هم که زحمت بکشیم و کتاب‌های بزرگ جهان را اضافه کنیم و درباره‌ی آنها بنویسیم، باز هم جای یک چیز خالی است: شما. هیچ اصراری به خرید کتاب نیست. در این‌که وب‌سایتِ ایران‌کتاب با کسب درآمد است که سرپا می‌ماند شکی نیست، ولی فعلاً همین که سری به کتاب‌فروشی ما بزنید و چند دقیقه‌ای در بین آثار موجود در آن بچرخید و به دوستان خودتان هم معرفی کنید، برای ما کافی است. ایران‌کتاب [+] فقط یک فروشگاه کتاب نیست، برای همین هر کتابی در آن پیدا نمی‌شود!

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

۱ نظر

  • Reply علی ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

    سلام
    ممنون بابت معرفی این فروشگاه کتاب

  • شما هم نظرتان را بنویسید

    Back to Top