خوابگرد قدیم

آگهی در خوابگرد

۳۰ دی ۱۳۹۳

مطلب اختصاصی (بهترین گزینه برای اطلاع‌رسانی)
در حمایت از داستان ایرانی و ترجمه‌های ادبی، ناشران و نویسندگان و مترجمانی که مایل‌ اند به صورت مستقل، مطلبی در باره‌ی کتاب تازه‌، اعم از معرفی و مرور، نقد یا گفت‌وگو «به‌طور اختصاصی» در خوابگرد منتشر کنند، می‌توانند از امکان رپرتاژ استفاده کنند.
 
هزینه‌ی انتشار هر مطلب (فراخوان، گزارش، معرفی و مقاله) در قالب رپرتاژ آگهی (حداکثر تا ۱۵۰۰ کلمه) برای موضوعات فرهنگی ۱۰۰هزار تومان است. خوابگرد از پذیرش رپرتاژ آگهی برای موضوعات تجاری معذور است. نگارش متن رپرتاژ و ارسال عکس به عهده‌ی سفارش‌دهنده است و خوابگرد حق ویراستاری فنی، زبانی و محتوایی آن را برای خود محفوظ می‌داند.

شایان ذکر است که متن رپرتاژ آگهی علاوه بر انتشار در خودِ سایت، برای مشترکان فید خوابگرد نیز به نمایش درمی‌آید و افزون بر آن، برای مشترکانِ صفحه‌ی خوابگرد در فیس‌بوک و گوگل‌پلاس نیز منتشر می‌شود.

 

بنر روی لوگو
بنر افقی بزرگ در اندازه‌ی ۴۶۸ در ۶۰ پیکسل (jpg یا gif) روی لوگو، با هزینه‌ی ماهانه ۱۵۰ هزار تومان برای موضوعات فرهنگی و ۳۰۰ هزار تومان برای موضوعات تجاری

بنر در ستون
بنر در ستون ویژه‌ی آگهی که در زیر لینکده قرار گرفته است، در اندازه‌ی۲۵۰ پیکسل در ۱۰۰ پیسکل به صورت افقی و با فرمت jpg یا gif. هزینه‌ی درج این بنر برای موضوعات فرهنگی ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان و برای موضوعات تجاری ماهانه حداقل ۱۰۰هزار تومان است. شایان ذکر است که ستون آگهی نیز مانند لوگو در صفحه‌ی اصلی خوابگرد و تمام صفحه‌های داخلی آن نمایش داده می‌شود.

می‌خواهید بیشتر و همیشه دیده شوید؟
کسانی که به یکی از دو صورت فوق آگهی سفارش دهند، می‌توانند از یک امتیاز ویژه نیز بهره‌مند می‌شوند: درج بنر افقی بزرگ در پایان هر مطلبِ خوابگرد که علاوه بر جلب توجه بیشتر مراجعان به خود سایت، در تمام فیدخوان‌ها نیز نمایش داده می‌شود. اندازه‌ی این بنر باید ۴۰۰ در ۶۰ پیکسل (jpg یا gif) باشد و هزینه‌ی درج آن برای موضوعات فرهنگی برای مطالبِ یک ماه ۸۰ هزار تومان و برای موضوعات تجاری ۱۶۰هزار تومان است.

گفتنی ست در این روش، آگهی شما پس از یک ماه از پای مطالبِ منتشرشده حذف نمی‌شود و برای همیشه باقی خواهد ماند.
 

برای سفارش آگهی و ارسال بنر به این نشانی ایمیل بزنید: [email protected] و در بخش «موضوع ایمیل» بنویسید: آگهی

یادآوری:
کتاب‌هایی که در خوابگرد تبلیغ رسمی می‌شوند، از خط مشی کلی من دور نیستند؛ اما روشن است که آگهی این آثار به سفارش آگهی‌دهندگان منتشر می‌شود. من نظر شخصی‌ام را در باره‌ی هر کتابی، فقط در نوشته‌های خودم به صراحت یا در لینکده به ‌ظرافت بیان می‌کنم.

این مطالب را هم خوانده‌اید؟

بدون نظر

شما هم نظرتان را بنویسید

Back to Top